Mladík z Ameriky sa po pár týždňoch nechceného domáceho väzenia pozrel do zrkadla a nebol nadšený. Nabratý tuk bol naozaj vidieť, a tak sa rozhodol hecnúť. Chcel ich dať dole do dvoch týždňov a naozaj sa mu to podarilo. Ako?

Zmena stravy
Samozrejme, krokom číslo jeden bola úprava stravy. Fast foody a hotové jedlá z obchodov úplne vynechal, začal si sledovať kvalitu potravín a ich množstvo. Kým predtým denne jedával asi tritisíc kalórií denne, počas svojej výzvy príjem obmedzil na maximálne 2400. Drastické rátanie však neodporúča, skôr sa treba sústrediť na jednotlivé zložky potravy. Will Tennyson dodržiava makro stravovanie, čo pozostáva z príjmu bielkovín, sacharidov a tukov, no pri snahe o zhodenie tukov tento systém ešte upravil. Počas dňa jedol iba bielkoviny, aby udržal hlad na uzde, a zvyšné makro-zložky si dával len večer.

Viac krokov
K úprave stravovania pridal aj viac pohybu. Kým bežne sa sústredí na 10-tisíc krokov za deň, v období chudnutia to zvýšil na 15 až 20-tisíc krokov. Ako sám hovorí, v aktívnej chôdzi vidí skrytý potenciál, čo mnohí podceňujú. Tento typ pohybu nezvyšuje chuť do jedla, je ľahké sa z neho regenerovať a reálne spaľuje kalórie. Preto sa vrhol na chôdzu a čím viac sa dalo, tým viac chodil pešo. Žiadne výťahy, eskalátory a ideálne ani auto či mestská doprava.

Dodatočné aktivity
Tretím krokom, ktorý mladíkovi pomohol spáliť prebytočné tuky za rekordný čas, bolo sústredenie sa na zahrievanie tela aj v "nefitnessových" situáciách. To znamená, že počas bežných úkonov dňa na ne vynaložil viac úsilia, aby sa telo zahrialo a spaľovalo. Robil to pri upratovaní či nakupovaní a považuje to za tajný tromf svojej snahy. Týmto spôsobom vraj spaľujeme ešte viac, ako tušíme a ak by sme to dodržiavali celé týždne až mesiace, telo by bolo ako vymenené.

Na začiatku výzvy Will vážil niečo cez 81,5 kilogramov a mal 14 percent telesného tuku, stačili tieto tri zmeny a o desať dní neskôr vážil 78,5 kilogramu a tuk klesol na 12,6 percenta. Celkom slušné, nie?