Nepreskakujte raňajky
Absolútnym základom je, aby ste si raňajky dali. Pretože je dokázané, že kalorický príjem ľudí, ktorí sa raňajok nezriekli je omnoho menší ako tých, ktorí začali jesť až obedom. To je základné pravidlo. Potom stačí staviť na pokrmy, ktoré vám podporia rasť svalov a vymažú tuk.

Vajíčka
Patria jednoznačne k voľbe číslo jedna každého, kto to myslí s formovaním postavy čo i len trochu vážne. Základom sú bielkoviny, bez ktorých nerastú svaly. Vajíčka však zabezpečujú dlhotrvajúcu sýtosť a preto nebudete mať pocit, že máte prázdny žalúdok len čo vstanete od stola.

Vláknina
K jej zdrojom možno zaradiť napríklad vločky, alebo celozrnný chlieb. Štúdia na vzorke 27-tisíc mužov potvrdila, že konzumenti celozrnných potravín a vlákniny mali omnoho menší prírastok hmotnosti ako muži, ktorí si pochutnávali napríklad na bielom pečive. Celozrnné potraviny sú rozhodne voľbou číslo jedna, čo sa zdravého stravovania na raňajky týka.

Banány
Reč je o tých, ktoré nie sú ešte úplne prezreté. Ukazuje sa, že práve tento typ banánov obsahuje škroby ktoré pomáhajú znížiť objem skonzumovanej potravy počas dňa. Tým výrazne prispievajú k zníženiu tukových zásob okolo pupka. Banán si môžete vychutnať samostatne, alebo napríklad s vločkami a gréckym jogurtom. Dostanete tak zdravé raňajky, ktorých sa tuky boja.

Kivi
Toto ovocie je spojené s vysokým obsahom vitamínu C a súčasne dokáže divy čo sa týka znižovania tukových zásob okolo pása. Kivi sú výborným jedlom aj preto, že veľmi intenzívne dokážu stimulovať vylučovanie. To znamená, že namiesto zápchy pôjdete na toaletu aj dvakrát a hneď budete o pár kilogramov ľahší.

Chia semienka
Okrem toho, že obsahujú veľa bielkovín, majú v sebe látky, ktoré znižujú pocit hladu. Konzumácia chia semienok sa preto odporúča hlavne počas rána, nakoľko tak dostanete do výzbroje ochranné štíty, vďaka ktorým odoláte pokušeniu stále niečo pojedať. To zníži váš objem tuku a dovolí dať prednosť zdravej strave, ktorá podporí rast svalov a nie tukovej pneumatiky.