MENU
Menu

Zdravie Tehličky na bruchu: Zabudnite na brušáky, máme lepšie rady

Pekáčik svalových buchiet namiesto tukového vankúša. Sen každého muža, ktorý chce na pláži a kúpalisku stáť za hriech. Pravda je však taká, že sa pečú omnoho horšie, ako sa nafukuje biceps. Na druhej strane nič nie je nemožné, ak máte dosť výdrže, chuti a správnu techniku, ktorú si dnes ukážeme.

Tehličky na bruchu: Zabudnite na brušáky, máme lepšie rady
S brušákmi sa ďaleko nedostanete
Ani muži, ktorí dlhodobo cvičia, často nemajú pekné brucho. Dôvodom je, že sa traduje mýtus, ktorý tvrdí, že pekné brucho vám vysekajú brušaky. A tak robíte stovky zhybov a bez výsledku. Profesionálny tréner Todd Durkin , ktorý má sám brucho ako tesané z mramoru, hovorí, že zabudnite na sed a ľah. Potrebujete brucho formovať úplne inak.

FOTO: Svet sa zbláznil: Živá kulturistická Barbie existuje

Bočný zdvih
Potrápi bočné a šikmé svaly, pretože ak chcete mať pekný hlavný brušný sval, musíte makať na všetkých. Cvik začnete tak, že si ľahnete na bok. Nohy dáte na seba a ruku v lakti použijete na zdvihnutie hornej časti trupu. Dbajte na to, aby ste mali lakeť rovno pod ramenom a chrbát zadok a nohy v rovine, akoby bola za vami stena. Následne dvíhate zadok nahor, aby celé telo bolo v rovine a klesáte. Dvadsať opakovaní a potom sa otočte na druhú stranu a druhú ruku.

Ako dlho budete žiť? Odpoveď nie je v dlani, ale v bicepse

Výťah
Presne akoby ste robili brušáky naopak. Nezakotvíte si nohy, ale rukami nad hlavou sa niečoho pevného chytíte a dvíhate vystreté nohy nahor, pridáte aj chrbát a vytiahnete nohy prakticky do sviečky len pomocou brušných svalov. Následne nohy spúšťate, ale na zem nepoložíte a opäť hore. Stačí päť až desať poctivých opakovaní.

Bočný skok
Začnete v pozícii akoby chcete spraviť klik, ale nohy pokrčíte tak, aby ste sa dostali kolenami bližšie k hrudi a mali ohnuté kolená akoby ste sa pripravovali na drep. Z tejto pozície oboma nohami naraz skočíte do jednej strany. Precítite napätie brušných svalov a rovno skočíte do druhej strany. Takto poskakujete aspoň dvadsaťkrát.

Bežec
Veľmi náročný, ale zaujímavý cvik. Ľahnete si na zem a posadíte sa tak, že jednou rukou švihnete dopredu a druhou dozadu, presne tak ako keď bežíte. Súčasne však k hrudi pritiahnete jednu nohu, aby sa koleno takmer dotkol hrude a druhú vystretú necháte na zemi. Opäť si ľahnete a opäť sa takto posadíte. Na každú nohu dvadsaťkrát a brucho sa bude formovať. Poznáte to po príjemnej svalovej bolesti.

Chcete svaly a väčší penis? Vyskúšajte tieto recepty

Plank
Absolútne zaručený cvik na začiatok, na koniec cvičenia aj len tak počas dňa. Čím viac si ho doprajete, tým bude vaše brucho nielen krajšie, ale aj pevnejšie. Preto si nim osviežujete rána, ale napríklad aj prestávky v práci. Na bruchu môže človek pracovať stále.

DISKUSIA
4.6. 2019 22:00
Diskusia