Ide o dokonalý cvik, ktorý poženie vaše svalové objemy aj pružnosť do výšin.

Každý deň pár plankov
Plank je extrémne nenáročné cvičenie. Môžete ho robiť doma, vo fitku, pár minút si nájdete aj počas cestovania. Pritom vaše svaly mení už od prvej chvíle, ako klesnete na lakte. Ide síce o statické cvičenie, ale dokonale precvičí celé telo. Komplexnejší cvik prakticky neexistuje.

Posilnenie stredu aj celého tela
Na planku je najúčinnejšie to, že dokáže posilňovať svaly stredu tela tak komplexne, ako to nedosiahneme prakticky žiadnym iným izolovaným cvikom. Obrovskou výhodou, pre ktorú tréneri pokaldajú plank za základ každého silového tréningu, je anti-extenzia. Takže svaly sa posilňujú v natiahnutí. Tým chránite vašu chrbticu. Následne sa vyhnete bolestiam chrbta aj pri dvíhaní ťažkých váh.

Parádne brucho
Rozdiel medzi mužmi, ktorí majú pekne vyformované brucho a tými, ktorí sa k nemu snažia celý život len prepracovať, je často práve v planku. Cvik posilňuje priečny aj priamy brušný sval a rovnako aj šikmé svaly brucha. Vytvára teda pekné podhubie na to, aby vaše brucho nielen dobre vyzeralo, ale moli ste dosahovať aj lepšie športové výkony. Pevné brucho je totiž základom úspešného cvičenia.

Zrýchlite metabolizmus
Dajte si plank počas dopoludňajších hodín a vaše telo bude následne spaľovať celý deň omnoho výkonnejšie. Výhodou je, že aktivujete svalové vlákna po celom tele, takže organizmus zvýši obrátky. Takáto aktivácia tela zabezpečí rýchlejší metabolizmus aj dávno potom, ako si dáte sprchu a sadnete k počítaču.

Lepšie držanie tela
Plank imituje dokonalé držanie tela a preto posilňuje svaly, ktoré sú zaň zodpovedné. Ak nedokážete v planku vydržať ani minútu, tak aj vaše držanie tela bude pravdepodobne žalostné. V planku posilníte celé jadro tela, ale aj svaly ramien, hrudníka a chrbta. Pretože nielen pekný biceps robí chlapa chlapom, ale aj správne držanie tela. Vďaka planku budete pre ženy omnoho atraktívnejší.

Viac mužnosti
Či chcete, alebo nie, pri planku výrazne stimulujete oblasť okolo hrádze, teda svaly v oblasti panvy a aj špecifické oblasti, ktoré sú zodpovedné za udržiavanie moču. A nielen toho. Aktivovanými svalmi si budete vedieť omnoho lepšie ovládať sexuálnu zdatnosť. Nielenže podporíte obeh v správnej oblasti, ale budete vedieť lepšie kontrolovať vyvrcholenie a stanete sa kvalitnejším milencom. Myslite na to, keď budete mať plankovania plné zuby.