MENU
Menu
a

Zdravie Ovocie, ktoré spáli tuk na bruchu: Doprajte si ho nielen pred letom

Vyberte sa k pekne vyrysovanému bruchu sladkou cestou. Možno ste sladké jedlá považovali za nepriateľov vyformovaného tela. O niektorých druhoch ovocia to však neplatí. Podporia spaľovanie tuku a pomôžu vám odhaliť aj pekné brucho.

Jablká
Denne aspoň jedno. Nielenže dodáva telu správny mix vitamínov, je veľkou podporou pre telo bez zbytočného tuku. Hlavne pre vysoký  obsah vlákniny, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou znižovania práve brušného tuku. Mnohé štúdie dokonca ukazujú, že príjem rozpustenej vlákniny, ktorá je v jablkách, dokáže za päť rokov znížiť objem brušného tuku o 3,7 percenta. A to bez jediného brušáku.

Marhule
Máme tu ďalšie sladké ovocie, ktoré si môžete slobodne dopriať bez výčitiek. Opäť vám pomáha vláknina, ale nielen tá. Marhule majú dostatok vody a jednou z výhod marhúľ je, že vás veľmi dobre zasýtia. Skúste. Vydržíte omnoho dlhšie bez toho pocitu, že by ste si niečo „zobli“. Toho pocitu, ktorý sa vo veľkej miere podieľa práve na náraste tukových zásob.

Banány
Mnoho športovcov si myslí, že pre ich sladkú chuť sú nepriateľom svaloviny a obalia ich do tuku. Omyl. Banány veľmi dobre zasýtia a majú vysoký obsah draslíka aj horčíka. Preto je super aj na vylepšenie trávenia a lepšie spaľovanie. Doprajte si ho po tréningu a uvidíte zlepšenie.

Čučoriedky
Bobuľové ovocie má celkovo veľmi veľa benefitov, ktoré ocenia hlavne športovci. Čučoriedky však v tomto ohľade kraľujú. Majú antioxidanty, ktoré výrazne stimulujú metabolizmus. Vďaka tomu dosiahnete rýchlejšie zrýchlený metabolizmus, o ktorý sa snažia všetci, čo chcú ubrať tukové zásoby.

Kokos
Kokosové orechy sú zdrojom sladkej pochúťky, ktorá okrem pozitívnych látok obsahuje aj MCT olej. Veľmi dobrý doplnok stravy športovca. Dodáva energiu, na dlhé hodiny vám nastaví pocit plného žalúdku a okrem toho zvyšuje aktivitu metabolizmu o 30%. Ideálna kombinácia pre pekné a svalnaté brucho bez tukových previsov.

Grep
Je nutné konzumovať ho pred jedlom. Dôvod je prostý. Účinok na brušný tuk bude zásadnejší. Štúdia, v ktorej dobrovoľníci jedli polovicu grepu pred jedlom, preukázala zaujímavé výsledky. Pás dokázali touto technikou skresať až o centimeter. No po grepe nenasledoval rezeň, ale zdravé a vyvážené jedlo. Okrem tuku grep upravil aj hladiny cholesterolu.