Chudnutie
Podľa American Heart Association síce nadváha skracuje život, ale ukazuje sa, že dlhšie nežijú ani ľudia, ktorí podliehajú módnym diétnym trendom. Háčik je v tom, že často schudnú ale následne opäť priberú a takto to s ich telom ide stále dookola. Preto je lepšou alternatívou udržiavať zdravú stravu. Ak sa vrhnete na niektorú z diét, spýtajte sa, či ste ochotní takéto stravovanie vydržať po zvyšok života. Ak nie, radšej na ňu zabudnite. Život vám predĺži a postavu vyseká zdravá a výživná strava. Vymeňte ju za diéty.

Vaporizér
Mnoho fajčiarov sa uchýlilo k vapovaniu ako alternatívnemu zdroju nikotínu. Avšak to, že vaporizéry nezapáchajú neznamená, že sú bezpečné a neškodia zdraviu. Ak ste si teda mysleli, že vapovať je zdravšie ako fajčiť cigarety, asi vás sklame výskum American College of Cardiology, ktorý potvrdil, že aj vapovanie skracuje život a neznižuje riziko srdcovo-cievnych okorení. Navyše sa u tejto formy fajčenia častejšie objavuje depresia. Tá nielenže život skracuje, ale nerobí ho ani príjemným.

Málo spánku
Zabudnite na teóriu, že čím menej spíte, tým viac žijete. Z krátkodobého hľadiska je to síce pravda, ale táto rovnica nefunguje dlhodobo. Päť hodín spánku znamená síce 19 hodinový deň, ale v konečnom dôsledku tých dní prežijete menej. Menej ako šesť hodín spánku prispieva k vzniku srdcových ochorení, znižuje obranyschopnosť organizmu, znižuje imunitu a stojí aj za množstvom psychických problémov aj civilizačných ochorení.

Pozeranie televízie...
...vrátane hľadenia do mobilov, tabletov a sledovanie všetkého od Netflixu až po Youtube. Štúdia American College of Cardiology potvrdila, že u ľudí, ktorí mali sledovanie televízie a seriálov ako svoje najhlavnejšiu životnú aktivitu, prudko stúpa krvný tlak. Ten je pritom zodpovedný za najviac predčasných úmrtí na svete. Ak si poviete, že nevadí, kedy z tohto sveta odídete, aj tak nemáme dobrú správu. Vysoký krvný tlak stojí za erektilnou disfunkciou. takže váš milostný život skončí omnoho skôr ako ten skutočný. A to tiež nie je výhra.

Preskakujete raňajky
Ak si myslíte, že preskočiť raňajky je zdravé pre vaše telo a to najhoršie, čo sa vám môže stať je, že schudnete, máte problém. Práve naopak, ľudia, ktorí preskakujú raňajky v konečnom dôsledku priberajú viac. Vďaka tomu, že skonzumujú viac kalórií v neskorších hodinách, kedy ich telo už nedokáže adekvátne spáliť. Dokonca štúdia American College of Cardiology ukazuje na súvislosť medzi ľuďmi, ktorí neraňajkovali, a ich vyšším počtom úmrtí na srdcovocievne ochorenia. Navyše, s dobrými raňajkami je aj deň lepší.