Kačacie prsia

Ich výhodou je, že majú približne porovnateľné množstvo bielkovín na 100 gramov ako tie kuracie. Teda môžete počítať s tým, že v stogramovej porcii vás bude čakať 20 až 25 gramov bielkovín. Ich nevýhodou však je, že sú približne deväťkrát tučnejšie ako kuracina. Na druhej strane, tuk vybeháte pomocou kardia, ale tá chuť v porovnaní s kuracími prsiami, ktoré sú prakticky bez chuti, vás poriadne osvieži a pridá grády aj objemovej fáze.

Fazuľa

Máme tu absolútneho rastlinného favorita čo sa týka bielkovín. Sto gramov fazule obsahuje rovnaké množstvo bielkovín ako kuracie prsia. Navyše fazuľa sa dá pripraviť na milión spôsobov. Od mexických jedál s hojnou porciou čili až po torty bez múky s fazuľovým základom. Výhodou fazule zároveň je, že je prakticky bez chuti. Preto sa dá pripraviť na slano aj v sladkom prevedení.

Ustrice

Ak je možnosť dopriať si ich čerstvé, nikdy neodmietnite. Už šestica, ktorá sa bežne ponúka ako predjedlo, vás nafutruje približne 12 gramami bielkovín, a to ste ešte nezačali ani hlavný chod. Ustrice sú pritom skvelé afrodiziakum. Takže by v strave zdravého chlapa nemali chýbať. Navyše asi netreba dodávať, že v porovnaní s kuracími prsiami je to dokonalý chuťový zážitok.

Losos

Netreba sa báť rýb. Losos má na 100 gramov rovnaké percento bielkovín ako kuracie mäso. Pripraviť si ho pritom môžete na prírodno, na grile, alebo ak máte kvalitnú a zdravú rybu, tak aj ako suši. Opäť ide o unikátne osvieženie jedálneho lístka, ktoré vám prinesie nielen výrazný svalový posun vpred, ale zajasajú aj chuťové poháriky.

Sardinky

Ak je na tom nejaká ryba ešte lepšie ako losos, tak sú to sardinky. Tie z konzervy majú na 100 gramov až 26 gramov bielkovín, čím zanechávajú za sebou v prachu aj kuracie prsia. Môžete mať z nich nátierku aj skvelú lahôdku do každého šalátu. Jednoducho sú stvorené k tomu, aby ste si ich užili na mnoho spôsobov a proteíny nielen „sypali“, ale si ich aj vychutnávali.