MENU
Menu

Zdravie Cvičenie na doma, ktoré vám do leta vyformuje telo

Nemáte blízko fitko, nemáte peniaze na permanentku, nemáte čas chodiť do posilňovne, alebo nemáte trénera. To vôbec nevadí. Na tieto výhovorky, prečo necvičíte môžete oddnes zabudnúť. Ak chcete mať od jari do plaviek pekné telo, stačí dodržiavať len domáci tréningový plán.

Cvičenie na doma, ktoré vám do leta vyformuje telo
Funkčný tréning v domácom prostredí
Niekedy je ťažké začať cvičiť v posilňovni, ak vás okrem lenivosti zmáha aj pocit hanby, ako budete vyzerať medzi tými namakanými chlapmi. Trénerka Charlee Atkinsová však vyšľachtila tréningový plán na domáce použitie.

Domáca posilňovňa: Čo treba na to, aby ste v nej naozaj cvičili?

Má v sebe všetko, čo potrebujete na zmenu formy aj kondičky, a pritom nemusíte opustiť územie vlastnej izby. Stačí investovať len do karimatky. Okrem toho nejde o žiadny časový maratón. Zacvičiť si takto stihnete aj v čase obednej prestávky.

Poznáme najlenivejšie krajiny sveta: Slovensko sa nemá čím chváliť

Zabudnite na odpočinok
Ak ste z posilňovne zvyknutí dávať si čas na odpočinok a oddychovať medzi jednotlivými sériami, tak presne na to teraz zabudnite. Všetko pôjdete za sebou bez prestávky. Ak už nebudete vládať, môžete vložiť medzi cviky pár sekúnd na vydýchanie. Viac nie. Snahou je robiť cviky za sebou v jednom rade.

FOTO: Baby v obtiahnutých nohaviciach, ktoré vám rozprúdia krv

Zostava pre borcov
Cvičenie nie je nejako špeciálne náročné na cviky, ale po jeho odcvičení zistíte, že rozhodne nie je pre padavky.

Začnete plankovaním. To na začiatok musíte vydržať minútu.

Nasleduje horolezec. To znamená, že v pozícii kliku striedavo a čo najrýchlejšie priťahujete nohy k hrudníku. Akoby ste bežali. Vydržíte 30 sekúnd.

Reverzné výpady. To znamená, že z pozície v stoji zanožíte jednou nohou a druhou idete do podrepu. Na každú nohu 20 opakovaní.

Plank hore a dole. Jednoduché. Z planku na dlaniach klesnete do planku na predlaktiach a zasa hore na dlane. Takto dookola desať opakovaní.

Výskoky z drepu. Je to zlatá perlička v podobe piatich výskokov z drepu.

Pozor. Týmto sa celé cvičenie nekončí. Musíte ho prejsť tri razy. Až potom si môžete povedať, že ste pre svoje telo niečo urobili. Vďaka tomuto tréningovému plánu si budete môcť už v lete dať na seba plavky bez hanby.

DISKUSIA
31.3. 2019 15:00
Diskusia