Brocklesby nie je dedinou, ide skôr o malú osadu, ktorú na juhu Austrálie založili pastieri dobytka a farmári. Kedysi bola pomerne dôležitou zastávkou železnice, lenže potom železnicu zrušili a ľudia osadu opustili. S výnimkou jednej udalosti sa tu nikdy nič zaujímavé nestalo, a vlastne aj onen incident sa neudial priamo v Brocklesby, ale nad ňou.

Odohral sa 29. septembra 1940 počas cvičenia Kráľovských austrálskych vzdušných síl. Dvojmotorové lietadlá Avro Anson vzlietli z ešte nedokončenej leteckej základne Forest Hill a každé malo dvojčlennú posádku. Stroje mali vytýčenú presnú trasu, po ktorej sa mali pohybovať a išlo o rutinný let, ktorý mali mladí piloti bez problémov zvládnuť.

Stroje preleteli ponad osadu Brockleby vo výške len asi 300 metrov a potom prudko zatočili. Lietadlo 22-ročného Leonarda Fullera sa nachádzalo za strojom iba 19-ročného Jacka Hewsona a počas manévru sa dostalo pod Hewsona. Vtom sa prudko zrazili.

Fullerove vrtule sa zasekli do druhého Avra a motory zastali. Hewsonove motory našťastie naďalej fungovali, teraz však museli niesť dvojnásobnú váhu. Mladší pilot bol navyše zranený. Ten zo spodného stroja však zistil, že dokáže stále ovládať klapky a podvozok, a tak povedal ostatným trom mužom, aby vyskočili. On sám potom nasmeroval spojené stroje späť na základňu, ale ovládali sa čoraz horšie. Po ôsmich kilometroch bolo jasné, že ďalej to nepôjde, a tak pristál na poli. Ovládanie podvozku prestalo fungovať a lietadlá sa kĺzali 180 metrov, kým napokon zastali. Fuller neskôr povedal, že to bolo najlepšie pristátie, aké sa mu počas kariéry podarilo.

Výnimočná udalosť sa dostala do novín po celom svete a Brocklesby si užilo svojich 15 minút slávy. Fullera chválili za to, že z lietadla nevyskočil priamo nad osadou, kde bývali ľudia, a neohrozil ich tak pádom lietadla. Oba stroje opravili a vrátili do služby, Fuller si vyslúžil povýšenie. Nanešťastie však s médiami robil až priveľa rozhovorov a nadriadení ho za vyzrádzanie tajomstiev potrestali 14 dňami ostrej väzby a pokutou vo výške týždňového platu. Neskôr slúžil na Blízkom východe, kde potopil nepriateľskú loď, a do Austrálie sa vrátil ešte pred koncom vojny a robil leteckého inštruktora. 18. marca 1944 zomrel, keď ho počas jazdy na bicykli zrazil autobus.