Preto nemajte depresiu, ak má niekto krajší profil ako vy. Je pravdepodobne len lepší klamár.

Božský výzor
Kto fotil bez filtra, akoby ani nefotil. Filtre už nie sú len záležitosťou fotografov modelingových agentúr. Dokonalé retušovanie je jeden zo základných predpokladov na to, aby sme si zavesili fotografiu na sociálnu sieť. Teda hlavne baby. Vďaka tomu sa profil takmer každej ženy môže zmeniť na modelingový book. V realite však tieto dievčatá budete márne hľadať na ulici. A to aj v prípade, že by ste išli práve okolo nich. Na svoj obraz zo sociálnej siete sa podobá len menšina.

Úspech
Sociálne siete sú domovom úspešných ľudí. Tak sa to javí. Nikto si nedá na profil list od exekútora. S peniazmi od babky v ruke sa však dá urobiť kariéra úspešného biznismena. Sociálne siete vyrábajú milionárov na počkanie. V priestore internetu žije záhadne viac bohatých a úspešných ľudí, ako ich existuje v realite.

Krajší svet
Práca, vzťahy, bývanie, všetko môže byť krajšie, ak sa ocitnete na niekoho profile. Zaujímavé je, že v poslednom období sa na sociálnych sieťach začali množiť klamstvá o tom, akú skvelú majú ľudia prácu. Dokonca môžete mať pocit, že ľudí baví pracovať. No a potom prídete niekde do obchodu, na úrad, predajne a uvidíte realitu.

Cestovanie prstom na mape
V minulom roku robil cestovateľský portál štatistiku medzi štyritisíc Američanmi a až dve tretiny z nich priznalo, že na sociálnej sieti prikrášlili skutočnosť. Fotili si drahšie ubytovanie, luxusnejšie priestory, všetko spravili trochu vylepšené v porovnaní s realitou. Pretože odfotiť sa pri dverách luxusného hotela ešte neznamená, že v ňom človek aj býva. Možno si odskočil len na WC, ale na sociálnej sieti má príbeh milionára.

Luxus zadarmo
Je to nové kategória ľudí, ktorí sa tvária, že žijú na vysokej nohe. Prieskumy hovoria, že luxusné obchody zažívajú boom návštevníkov, ktorí sa fotia pri skúšaní odevov. Nebolo by na tom nič zlé, ak by takéto fotky posielali na posúdenie kamošom. Lenže oni ich vešajú na sociálne siete. Vyskúšajú a vrátia, vezmú si len fotky. Na sociálnej sieti si tvoria bublinu tých, čo kupujú zásadne nové modely luxusnej značky, hoci už roky majú na nohách obnosené tenisky.