Stačí jeden mesiac
Ak máte od piva zaoblené bruško, tak netreba veriť tomu, že za 30 dní budete mať postavu akčného hrdinu. Paul Revelia napriek tomu hovorí, že za mesiac dosiahnete výraznú zmenu vo vzhľade brucha. A mesiac po mesiaci sa dokážete prebojovať aj vysnívanej porcii svalových buchiet. Ak však bežne chodíte do fitka a nemáte nadváhu, mesiac vám bude stačiť, aby ste ukázali, že aj vy by ste mohli robiť modela.

Trojčlenka úspechu
Paul Revelia hovorí, že úspech k svalnatému bruchu nestojí na 300 brušákoch každý deň. To je cesta do pekla, k zraneniu a vyhoreniu. Sám robí klasické posilnenie brucha formou sedu a ľahu, sklápačiek na lavičke či zhybov v rozmedzí desať až 20 opakovaní a spraví radšej viac sérií. K tomu pridá zdvihy na hrazde a nejaký ten plank na posilnenie jadra. Stačí pár minút a trikrát do týždňa. To je všetko. Okrem toho jednoznačne hovorí, že ak chcete vysekať pekné brucho, potrebujete znížiť počet kalórií a zároveň si dopriať kardio v nižšej tepovej frekvencii.

Sústreďte sa na svaly
Behať vám nikto nezakázal a pomalý beh je presne to, čo pomôže vášmu bruchu ukázať sa v tom najlepšom svetle. Udržiavajte si nízku tepovú frekvenciu a takto si zabehnite dva až trikrát do týždňa na 30 minút. Pretože beh prirodzene posilní brušné svaly aj stred tela a pritom spaľujete tukové zásoby.

Pomaly a celkom rýchlo
Podľa Raveliu je naozaj nutné na pekné brucho vytvoriť kalorický deficit, čo dosiahnete napríklad kardiom nalačno. Nebojte sa, že prídete o svaly, pretože ak ich budete popri kardiu systematicky posilňovať, udržia sa. Akurát začnete viac spaľovať tuk. Preto radí pomalé behy a kardio v nižšej tepovej frekvencii. HIIT a rýchly beh totiž neznamená rýchlejšie vypracovanie brucha. Práve naopak, spaľujete cukry, ktoré potom telo bude žiadať. Na bruchu sa to neprejaví. Pomalý beh je teda cesta k rýchlemu tvarovaniu pekného brucha.