MENU
Menu
a

Spektrum FOTO Navrhol kruté a úprimné reklamy, korporáciám sa určite nebudú páčiť

Igor Dobrowolski patrí k umelcom, ktorí cítia spoločenskú zodpovednosť. Aj preto pripravil sériu reklám, ktoré majú ľudí upozorniť na nevýhody spojené s nadmerným konzumom.

Korporácie, ako napríklad Nestlé, z jednorazových plastových obalov profitujú. Ich lobisti pretláčajú správy o recyklovaní plastov, pravdou však je, že každoročne sa do oceánov dostanú milióny ton plastov. Jednoducho neexistujú kapacity na recykláciu všetkej tej umelej hmoty, ktorá každodenne sprevádza aj váš život.

Z výroby plastov profitujú aj ropné giganty. Veď umelá hmota sa získava práve z ropy. A všetky tie stroskotané tankery a katastrofy na ropných plošinách sa stali aj preto, že človek má neutíchajúcu potrebu používať plasty, hoci si to možno ani neuvedomuje.

Ďalšie úprimné a kruté reklamy od Igora Dobrowolského nájdete v našej galérii.